Årsmöte 2024

NF Lindesberg Årsmöte 2024, Dagordning NF Lindesberg Årsmöte 2024, Verksamhetsberättelse 2023

Naturskyddsföreningen Lindesberg kallar till årsmöte med föredrag och bildvisning om fladdermöss

Tid: 21 mars 2024 kl. 17:45

Plats: Samlingssalen i Lindesbergs stadsbibliotek

Alla är välkomna även om man inte är medlem.

Efter mötet berättar Helena Backius, naturvårdsbiolog med lång erfarenhet av inventering av och arbete med fladdermöss om dessa sagolika djur i vår närhet.

Vi bjuder på fika från kl. 17:45. Vid klockan 18 börjar årsmötet och därefter (ca kl. 19:15) håller Helena sitt föredrag. Meddela gärna Agneta 070-546 41 03 om du kommer och fikar så att vi vet hur mycket vi ska göra.

Vi vill gärna veta vad du skulle vilja göra tillsammans med föreningen. Kom till årsmötet och berätta!

Årsmöteshandlingar finns att ladda ner från föreningens hemsida innan mötet.

Motioner mejlas till nf.lindesberg.tillfallig.adr@gmail.com, senast den 12 mars.

Styrelsen för Naturskyddsföreningen Lindesberg hälsar varmt välkomna!